Skip to main content Skip to search

Και ηλεκτρονικά πλέον η εξόφληση οφειλών προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης

Και ηλεκτρονικά πλέον η εξόφληση οφειλών προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης

Τη δυνατότητα να πληρώνουν και ηλεκτρονικά πλέον τις οφειλές τους προς τον δήμο Θεσσαλονίκης θα έχουν από την προσεχή Δευτέρα οι πολίτες.

Σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε σήμερα στο δημαρχιακό μέγαρο της πόλης, ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Γιώργος Αβαρλής, έκανε λόγο “για την υλοποίηση μιας δέσμευσης, αυτής της έκδοσης ταυτότητας οφειλής, η οποία θα βάλει τέλος στις μεγάλες ουρές που σχηματίζονταν στα ταμεία του δήμου για την εξόφληση οφειλών”.

Όπως εξήγησε ο κ. Αβαρλής, οι δημότες μπορούν μέσω οποιασδήποτε τράπεζας και από όπου και αν βρίσκονται να πληρώνουν τις οφειλές προς τον δήμο Θεσσαλονίκης μέσω e- banking, χρησιμοποιώντας την ταυτότητα οφειλής.

Πλέον, όπως διευκρίνισε ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, για κάθε βεβαιωμένη οφειλή προς τον δήμο Θεσσαλονίκης θα εκδίδεται αυτόματα ένας μοναδικός αριθμός πληρωμής, με τον οποίο ο πολίτης θα προχωρά στην εξόφλησή της μέσω e-banking.

Πέρα από το τέλος της ταλαιπωρίας με την ηλεκτρονική πληρωμή των οφειλών προς τον δήμο, θα γίνεται και άμεση διαγραφή της οφειλής μόλις καταβληθεί το απαιτούμενο ποσό. Όπως είπε ο κ. Αβαρλής, αυτό θα γίνεται την αμέσως επόμενη μέρα.

Παράλληλα, οι πληρωμές των οφειλών θα γίνονται πλέον και μέσω ΕΛΤΑ χωρίς την επιβάρυνση 20% που ίσχυε μέχρι σήμερα.

Ο κ. Αβαρλής εκτίμησε επίσης πως η δυνατότητας ηλεκτρονικής εξόφλησης πέρα από το τέλος που θα δώσει στις ουρές θα συμβάλει και στην αύξηση της εισπραξιμότητας, αφού πλέον η όλη διαδικασία απαιτεί ελάχιστο χρόνο.

“Για εμάς το κυριότερο είναι η δέσμευση που είχαμε αναλάβει προεκλογικά. Ο πολίτης, αν είναι δυνατόν, να μην έρχεται στον δήμο. Όλα να διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά”, σημείωσε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Αβαρλής.

Ήδη στην ιστοσελίδα του δήμου έχουν αναρτηθεί οδηγίες για την ηλεκτρονική εξόφληση των οφειλών.

Η Τράπεζα Πειραιώς ως “Τράπεζα Οργανισμού” συντόνισε και ολοκλήρωσε για το Δήμο Θεσσαλονίκης την υπηρεσία Ηλεκτρονικών Πληρωμών και Εισπράξεων με το σύνολο του τραπεζικού συστήματος, σε συνεργασία με τη ΔΙΑΣ Α.Ε. (DIAS DCT) ώστε οι πολίτες να πληρώνουν τις οφειλές τους μέσα από τα διαθέσιμα κανάλια των ελληνικών τραπεζών.

Με την ένταξη του Δήμου Θεσσαλονίκης στην υπηρεσία DIAS DCT, δημιουργήθηκε η ειδική πληρωμή “Δήμος Θεσσαλονίκης” σε όλες τις ελληνικές τράπεζες που συμμετέχουν στο σύστημα, ώστε να είναι άμεσα αναγνωρίσιμη για τους πολίτες.

“Η Τράπεζα Πειραιώς, ως Τράπεζα διαχείρισης και εκκαθάρισης των συναλλαγών ανέλαβε εξ ολοκλήρου την υποστήριξη και τον συντονισμό των απαιτούμενων διαδικασιών για αυτήν την ένταξη, ώστε να εισπράττονται δομημένα και εύκολα οι απαιτήσεις του Δήμου” σημειώνει η κ. Μαρία Μαυροματάκη, επικεφαλής Δικτύου Βορείου Ελλάδος της Τράπεζας Πειραιώς.

Όπως εξηγεί η ίδια, “ο Δήμος Θεσσαλονίκης, πλέον, θα παρέχει στους δημότες του (και μη) την πλατφόρμα για να εξοφλούν ηλεκτρονικά τις οφειλές τους προς το Δήμο (ΤΑΠ, κλήσεις, τέλος τραπεζοκαθισμάτων κ.ο.κ), χρησιμοποιώντας μόνο τον κωδικό πληρωμής και το ποσό πληρωμής, μέσω των διαθέσιμων καναλιών πληρωμής της Τράπεζας επιλογής τους, ενώ παράλληλα ο Δήμος θα ενημερώνεται για την επιτυχή εξόφληση της κάθε εντολής πληρωμής, με όλα τα απαραίτητα στοιχεία που την καθορίζουν”.

Πηγή: dikaiologitika.gr

Comments are closed.

Μετάβαση στο περιεχόμενο